Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

http://www.youtube.com/watch?v=sqZcF9vtiBs


Άγιοι να πληρώσουν το γεύμα μου δεν υπάρχουν
Στα παγκάκια τής Κεντρικής Πλατείας,
Αλλά όταν πεινώ εδώ πέρα δεν υπάρχουν έμποροι σαν εμένα.

Κοιμάμαι στο γρασίδι και έχω πολλούς φίλους γύρω μου,
τους ερωτευμένους τής Κεντρικής Πλατείας,
για τις ταλαιπωρίες τους, για τους έρωτές τους ξέρω τα πάντα, έκαναν δεν έκαναν λάθος.

Με τον τρόπο μου θα είχα κι εγώ ανάγκη από χάδια.
Με τον τρόπο μου θα είχα κι εγώ ανάγκη από όνειρα.

Μια πραγματική οικογένεια δεν έχω
Και το σπίτι μου είναι η Κεντρική Πλατεία,
Απ’ όσους πιστεύουν σε μένα παίρνω αγάπη και αγάπη δίνω, όση έχω.

Μαζί μου γεναιόδωρες γυναίκες δεν υπάρχουν
Κλέβω τον έρωτα στην Κεντρική Πλατεία,
Και πάλι καλά που κλέφτες σαν εμένα εδώ δεν υπάρχουν.

Με τον τρόπο μου θα είχα κι εγώ ανάγκη από χάδια.
Θα είχα ανάγκη ανάγκη να προσεύχομαι στο Θεό.
Όμως τη ζωή μου δε θα την αλλάξω ποτέ ποτέ,
Με τον τρόπου μου αυτό που είμαι το θέλησα εγώ.

Άσπρα σεντόνια για να σκεπαστούμε δεν έχω
Κάτω απ’ τ’ αστέρια τής Κεντρικής Πλατείας,
Και η ζωή δεν έχει όνειρα, εγώ έχω και σ’ τα δίνω.

Και αν δε θα υπάρξει πια κόσμος σαν εμένα
Θέλω να πεθάνω στην Κεντρική Πλατεία.
Ανάμεσα στους γάτους που δεν έχουν αφεντικό σαν εμένα, γύρω μου…






Lucio Dalla (Bologna4 marzo 1943 – Montreux1º marzo 2012)


Δεν υπάρχουν σχόλια: