Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Τελικά το blog μου ήτανε μια παραγγελιά. Κάτι τέτοιο φανταζόμουνα, όταν μπαινόβγαινα στο διαδίκτυο, χρόοοονια πριν. Κάτι θα θυμάται ο Στέλιος. Του το είχα περιγράψει ante litteram.
Μετά, κάτι οι δουλειές, κάτι οι υπόλοιπες ασχολίες, κάτι διάφοροι (-ες) που μπαίνουν μόνο και μόνο για να διαβάσουν το μουντ μου, κλείστηκα.
Δε μπορούσα να γράψω.
To blog υπάρχει, πώς δεν υπάρχει. Είναι πολλά αυτά που θα μπορούσα να γράψω, είναι πολλά αυτά που θα ήθελα να γράψω, είναι πολλά αυτά για τα οποία, στην καθημερινότητα, σκέφτομαι "αυτό θα ήθελα να το μοιραστώ στο blog μου".
Κατάντησε να το επισκέπτονται οι "γνωστοί άγνωστοι" και όσοι μπαίνουν από ψαχτήρια με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (τα πιο δημοφιλή για το Αιγαίο, για τον Αη Βασίλη, για το δημώδες "του νεκρού αδελφού", και κάποια άλλα). Άντε και κάποιοι φίλοι απ' τα παλιά.
Εμένα όμως δεν παύει να μου κρατάει παρέα. Είναι εδώ. Δικό μου.
Τρία χρόνια κλεισμένα, ακόμα δεν ενηλικιώθηκε, όπως εγώ.
Δεν έχει φιλοδοξίες. Δε θέλει να πει τίποτα. Δεν έχει σκοπό.
Χωρίς πρόγραμμα.
Έχει μόνο κάποια αισθητική και κάποιες αξίες.
Υπάρχει επειδή κι εγώ υπάρχω. Αν ήταν ανώνυμο θα έλεγε περισσότερα. Αν ήμουν σε άλλες εποχές θα το τάιζα περισσότερες βιταμίνες.
Υπάρχει όμως κι αυτό έχει σημασία. Όταν υπάρχεις πάντα υπάρχει ελπίδα. Όλα τ' άλλα πάνε μόνα τους. Όπως η ζωή.
Καμιά φορά παραμελείς αγαπημένα πρόσωπα και πράγματα.
Καμιά φορά χάνεις το τρένο.
Οι οσφρητικοί υποδοχείς δε σε βοηθάνε καμιά φορά να μυριστείς.
Καμιά φορά δεν αναπτύσσονται στο έμβρυο αρκετά ώστε να χρησιμεύουν.
Ας κάνω κάτι.
Ας αλλάξω διακόσμηση στο σπίτι.
Θα βάλω ωραία μουσική και απαλά χρώματα να με περιβάλλουν.
Κι ένα φυτό.
Ποτέ δεν ξέρεις, σ' αυτό το σκοτεινό ανήλιο ισόγειο, κάποτε μπορεί ν' ανθίσει.


5 σχόλια:

ONOMATODOSIA είπε...

που ειναι το φυτο?



καλη χρονια/

iPol είπε...

Υπάρχει αλλά δε φαίνεται, ΟNOMATODOSIA...
Καλή χρονιά!

panagiota είπε...

...Tra questa gente senza più cuore,
e questi soldi che non hanno odore...

Πραγματικα! οι άνθρωποι δεν έχουν πια καρδιά και το χρήμα δεν έχει μυρωδιά.
Τα λουλούδια όμως έχουν...
Ο Francesco ωραίος όπως παλιά
Τα χρώματα απαλά
Αλλά φυτό δεν βλέπω, γιατί άμα υπήρχε και δεν φαινόταν θα το μύριζα σίγουρα!

iPol είπε...

Παναγιώτα, κάτι παραπάνω θα ξέρεις από μένα...
Francesco sempreverde.
Τους χαιρετισμούς μου.

Ανώνυμος είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Κι εγώ έτσι νιώθω...όμως οι εποχές έχουν αλλάξει πια και όταν εκφράζεσαι έτσι, σε τσαλαπατούν αντί να σε εκτιμήσουν.:(